IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

poniedziałek, 14 maja 2012

18. Otrzymane: PORTUGALIA #1



  • ID: PT-236804
  • Z: Okolice Caldas da Rainha, Portugalia
  • Wysłana: 05.05.2012
  • Otrzymana: 14.05.2012
  • Czas podróży: 9 dni
  • Dystans: 2743 km 



Kartkę otrzymałam od ślicznej, 15-letniej Portugalki,  a właściwie Niemki, która od 10 lat mieszka w Portugalii. Nie mieszka w Caldas da Rainha, ale to miasto znajduje się w pobliżu jej miejsca zamieszkania. Caldas da Rainha to miejscowość uzdrowiskowa, a sama nazwa oznacza oznacza Ciepłe Źródła Królowej (nowoczocześnie: SPA Królowej), na cześć królowej Eleonory de Viseu, która ufundowała tę miejscowość. 

Na znaczku portugalski oficer wojskowy, pisarz, publicysta i polityk żyjący na przełomie XVIII - XIX wieku - Brito Camacho.



_______________________________________________

Czynię przygotowania do pocztówkowych wymian, muszę stworzyć zakładkę z oferowanymi przeze mnie pocztówkami, w tym momencie mam ich jedynie 10, ale w weekend poskładałam sporo internetowych zamówień i mam nadzieję, że już w tym tygodniu dotrze do mnie te 115 kartek z sentencjami, krecikiem, misiami, owieczkami, przyjaciółmi, psami, kotami, samochodami początku XX wieku, pin up girls i starymi erotykami z lat 20-tych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz