IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

poniedziałek, 14 maja 2012

17. Otrzymane: MALEZJA #1



  • ID: MY-101308
  • Z: ?, Malezja
  • Wysłana: 05.05.2012
  • Otrzymana: 14.05.2012
  • Czas podróży: 9 dni
  • Dystans: 9135 km



Od 9 rano wyczekiwałam na listonosza i dopiero godzinę temu usłyszałam, że wrzuca coś do skrzynki. Znalazłam 2 kartki, z Malezji i Portugalii. Portugalii możecie spodziewać się punkt osiemnasta a jako pierwszą przedstawiam Wam Malezję, niestety miasto, z którego przywędrowała nie jest znane, ale po mapce wiem, że to gdzieś w pobliżu Kuala Lumpur.

Szczerze? Pomimo, iż jestem miłośniczką słodyczy i kartek przedstawiających słodkości to z tej nie jestem całkiem zadowolona, a to dlatego, że Malezja jest tak wspaniałym, odległym i egzotycznym państwem, że dużo bardziej wolałabym zobaczyć jakiś krajobraz albo zabytek. O Ashley nie mogę za wiele powiedzieć, bo jeszcze siedzę i próbuję odszyfrować pismo :)

Na znaczku mamy Hortensję ogrodową:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz