IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

piątek, 19 września 2014

296. Otrzymane: FINLANDIA #6

  



  • ID: FI-2207132
  • Z: Kuopio, Finlandia
  • Wysłana: 17.09.2014
  • Otrzymana: 19.09.2014
  • Czas podróży: 2 dni
  • Dystans: 1092 km
 
 
 
 

Ta kartka to bardzo miła niespodzianka! Na początku września wylosowałam sobie 10 postcrossingowych adresów i wysłałam w świat. Nie spodziewałam się, że szybko otrzymam coś w zamian, bo w statystykach miałam więcej otrzymanych niż wysłanych kartek. Dwa dni temu wysłane nadgoniły odebrane i natychmiastowo system przekazał mój adres Ari. Dwa dni i kartka już u mnie :) To moja pierwsza oficjalna, postcrossingowa od lutego 2013 i w dodatku jest całkiem ładna, co rzadko mi się zdarza przy kartkach z postcrossingu. Przedstawia widok Zatoki Fińskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz