IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

czwartek, 14 czerwca 2012

45. Otrzymane: BAHRAJN #1



  • Z: Mahurraq, Bahrajn
  • Wysłana: 31.05.2012
  • Otrzymana: 14.06.2012
  • Czas podróży: 14 dni
  • Dystans: 3935 km




Jak to miło wpisać nową etykietę :) Pierwsza pocztówka z Bahrajnu, której szczerze przyznam - wcale się nie spodziewałam. Owszem - wysyłałam do Euny z Postcrossingu e-maila z propozycją wymiany, podałam jej swój adres, ona podała mi swój, ale na pytanie "Jaką pocztówkę chciałabyś dostać?" nie odpisała. Kontakt się urwał, więc niczego nie wysyłałam i niczego nie oczekiwałam. A dziś taka niespodzianka. Oczywiście wysłałam już dziś pocztówkę do Euny. Pocztówka przedstawia zabytek znajdujący się w pobliżu międzynarodowego lotniska w Bahrajnie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz