IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

poniedziałek, 11 czerwca 2012

41. Otrzymane: INDIE #1



  • Z: Visakhapatnam, Indie
  • Wysłana: 26.05.2012
  • Otrzymana: 11.06.2012
  • Czas podróży: 16 dni
  • Dystans: 6679 km




Kartka z prywatnej wymiany i moja pierwsza z Indii. Głupio mi, bo sama dopiero dziś wysłałam kartkę do Amita. Pisałam do niego e-maila z zapytaniem, na które nie odpowiedział, więc myślałam, że zrezygnował, rozmyślił się. Dziś otrzymałam od niego pocztówkę i natychmiast wysłałam do niego.
Kartka przedstawia taniec Dhimsa - to rodzimy taniec plemiona z doliny Araku, która znajduje się 110km od Visakhapatnam - miejsca zamieszkania nadawcy. 


"Witaj! Jak się masz?" po hindusku.

"Dziękuję" po hindusku.

Znaczki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz