IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

czwartek, 22 stycznia 2015

672. Otrzymane: NIEMCY #64

   
 
 
   
  • ID: DE-3875537
  • Z: Giesen, Niemcy
  • Wysłana: 17.01.2015 (wg. PC), 18.01.2015 (wg. stempla pocztowego)
  • Otrzymana: 22.01.2015
  • Czas podróży: 4 dni
  • Dystans: 879 km
 
 
 
 
W tym miesiącu zdecydowałam się na wysyłkę dziesięciu pocztówek przez postcrossing. Zwykle wolę swapy, bo zdobywam nowe kraje lub te, których mam niewiele, a poza tym kartki zawsze są ładne i trafione, natomiast przez PC najczęściej docierają do mnie kartki brzydkie a przede wszystkim zawsze z Niemiec. Tak jest i tym razem. Aż dwie kartki na "dzień dobry" z Niemiec. A co najgorsze, ID różni się od siebie zaledwie jedną cyfrą, zatem zostały wylosowane zaraz po sobie: DE-3875537 i DE-3875538. Nie, żeby mi się kartki nie podobały. Wyjątkowo są piękne i współgrają z moim obsesyjnym zamiłowaniem do latarni morskich, jednakże przeraża mnie już ilość otrzymanych niemieckich kartek. To już 64-ta z tego kraju, podczas gdy za chwilę będę publikować dopiero drugą z Mołdawi (i pierwszą w ramach PC).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz