IF YOU'RE FROM OTHER COUNTRY YOU CAN TRANSLATE THIS SITE BELOW!

piątek, 19 września 2014

298. Otrzymane: CHINY #8

  




  • Z: Wenzhou, Chiny
  • Wysłana: 17.08.2014
  • Otrzymana: 19.09.2014
  • Czas podróży: 33 dni
  • Dystans: 8187 km





Po półtorarocznej przerwie zapomniałam już, że kartkom z niektórych krajów potrzeba więcej czasu na dotarcie. Podczas gdy europejskie pocztówki śmigają w kilka dni, tak na tę chińską kartkę czekałam ponad miesiąc i na dzień dzisiejszy już nie nastawiałam się na to, że ją otrzymam.
Powracając w wir pocztówkowych wymian postawiłam sobie za cel wymieniać się z Polską, brakującymi w mojej kolekcji krajami lub takimi krajami, z których kartek mam niedużo. Chiny są wyjątkiem. Na Istagramie codziennie pojawia się mnóstwo świetnych kartek z hasłem "for swap" i zdecydowana większość jest właśnie z Chin. Nie mogłam się powstrzymać i nawiązałam kilka wymian. Ta jest pierwszą z nich z przepiękną chińską dziewczyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz